lørdag 9. juli 2011

FANTASTISKE TRÆNAFESTIVALEN. OGSÅ I ÅR

Er på Trænafestivalen. Sjekk websidene som jeg mener ligger her. Kan ikke legge ut egne bilder, for jeg har ikke kabel til kameraet mitt. Men det kommer.

Træna er fantastisk. Å være ansatt som frivillig på festival er morsomt, og får meg til å føle meg nyttig. Akkurat i kveld får det meg til å føle meg sliten. Men det er bare bitteliten en del av prisen. Resten en bare flott. 

Og slik så det ut denne helga i himmelandet, bilder lastet inn etter festivalen:



Vakker natur, levende musikk og en fredelig utsikt fra teltåpninga om morgenen.
Her er lenke til hele bildegalleriet fra festivalen, kikk og nyt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vakre vakre Helgeland <3

Kan godt forstå du trives på festival på Træna.

Ha en fortsatt fin dag ,
og en flott båt tur over Trænfjorden når du skal hjem igjen :)

ORDFRONT sa...

Takk for hilsnen - turen hjem gikk strålende - sees neste år!