lørdag 21. januar 2012

FORSETTER FORTSETTER

Jeg lovet å si noe om resten av de såkalte nyttårsforsettene i lista mi. Kalk og Kiruna.

Kalk ja: Det er for å hindre forsuring. Både av gresset ute i hagen og av kroppen. Jeg har lest en del om at kroppen forsures, og tenker at jeg skal prøve å forhindre det. Kalksekk har jeg i kjelleren, men for folk må man gå annerledes til verks. Noe som hjelper er å spise mye grønnsaker. Og uansett kostfilosofi så er det ingen som motarbeider grønnsaker. Takk og lov for det.


Så var det Kiruna. Jeg skal skrive om Kiruna - det er et prosjekt jeg har. Byen skal flyttes på grunn av jernmalmen som ligger i bakken under. Hvis du er interessert, finnes en litt eldre, men bra artikkel fra ei svensk avis, Expressen, her


Flere forsetter har jeg ikke for 2012. Anna enn å rydde i livet og ikke kjøpe nye ting.

Ingen kommentarer: