torsdag 16. oktober 2008

KONSERT. INGEN NAADE

I kveld er det konsert på Tromsøs svar på Oslos Rockefeller, KAOS, - og ingen mindre enn punkbandet Ingen Naade skal på scenen!

Bildet har jeg stjålet på Facebook, det er tatt av Sara Mathiesen og er tøft og rått i uttrykket, syns jeg. Her er min kjære 'stesønn' Ægir og min ektefødte sønn Sindre, in action! Stilig at både Ramones og Nirvana er med på laget.

Det blir intet mindre enn kult. Og vi gler oss. Veldig!

p.s. Ørepropper er med i lomma. Mind you.

3 kommentarer:

Anonym sa...

æ savne flere bilda fra konserten m Ingen Naade

Anonym sa...

Jeg har lagt ut alle de bildene jeg tok fra konserten med Ingen Naade på Facebook, så hvis du hører med Espen el lign. kan du laste dem ned derfra :-)

Hadde bare mobilkamera med meg, og sto på et fast sted pga mye folk, så det var ikke all verdens gode bilder jeg fikk.

Anonym sa...

ok,kan prøve Facebook.
Tusen takk:-)