søndag 21. mars 2010

EARTH HOUR IGJEN

Det nærmer seg Earth Hour igjen - verdens time, der vi slår av lyset for å markere at vi vil ta vare på kloden vår. Jeg gikk en runde i fjor og fotograferte og skrev, - mine erfaringer var at veldig få i Tromsø tok denne oppfordringa alvorlig. Alt for få.


Kanskje folk tror at det ikke nytter. Kanskje det egentlig ikke nytter. Men jeg deltar likevel, jeg gjør det.

Her er erfaringer fra Tromsø by i fjor, og her er nettsida som gir oversikt over hvem som deltar og hvor mange vi faktisk er som henger på prosjektet.

Du kan registrere deg på den globale nettsida til Earth Hour eller på facebook, hvis du er medlem der. Vi sees i mørket om ei knapp uke!

1 kommentar:

Gunhild sa...

Første året jeg blir med på Earth Hour. Gleder meg :) Markere noe politisk og ha en romantisk stearinlysaften samtidig - 2 fine fluer i en smekk!