tirsdag 6. april 2010

LEBANON, NIGHT AND DAY


6 kommentarer:

Gunhild sa...

Så flotte bilder! Jeg kjenner luktene, så levende ble det...

Anonym sa...

Utrolig fine bilder, Sylvi! Misunner dere det dere får se oppleve disse ukene. Du må hilse Lene så mye.

Irene

Anonym sa...

ååh. jeg vil og! dødsfine bilder.

ORDFRONT sa...

Litt ustø nettforbindelse fra sør, men takk for hyggelige kommentarer når jeg kom hjem!

Jeg ønsker meg bedre kamera til innebilder, og stativ. Og mer mot til å ta bilder når jeg syns det er ubehagelig... Kanskje neste gang. Et utrolig skittent, fattig og vakkert land med ubeskrivelig fine folk.

Unknown sa...

Velkommen hjem, Sylvi! Fint å høre at alt gikk bra og at turen gikk som planlagt.
Du har tatt noen flotte øyeblikksbilder her som alle forteller små historier. Godt jobbet!

Anonym sa...

Takk for turen :-)

Kine