tirsdag 27. april 2010

WORDLE, CLIP ART OG BOKELSKERE

Er så glad i Wordle, denne ordleken på nettet, og må stadig innom og mate inn ett og annet og se hvordan det blir. Nå matet jeg inn bloggadressen min her på ORDFRONT og den så slik ut...

Stilig? Du finner Wordle her hvis du vil prøve sjøl. Og det må du da gjøre! Du kan legge inn hva du vil, et kjærlighetsbrev, en artikkel, et notat, ei huskeliste, whatever.

Og så er jeg glad i sånne gratis plasser der du kan last ned rare ting. Her er den siden der du f. eks kan laste ned bilder av frukt som for eksempel mango, og masse annet.

I tillegg har jeg blitt med på Bokelskere og har nettopp vært inne og lagt inn at jeg leser Ankomsts gåte av V.P. Naipaul. Kanskje jeg skriver mer om det siden. Selv om det ikke akkurat er ei bok jeg tar av med. Men Bokelskere er ei bra side å høre hjemme hos. Syns jeg. 

Ingen kommentarer: